John Deere | |
Fundador y Presidente 1837-1886 |
John Deere naceu en Rutland, Vermont, o 7 de febreiro de 1804. Pasou a sua infancia e juventuda en Middlebury, Vermont, donde recibiu unha educación de escola común e serviu catro anos como aprendiz de Ferreiro.
John Deere, foi o home que inventou o primeiro éxito comercial do mundo do aceiro , o arado , estreitamente ligado ao asentamento e desanrolo do medio oeste de Estados Unidos , unha área que ós colonos do século 19 consideraban como “ a terra de ouro da promesa”.
adquiriu unha considerable fama pola súa coidadosa fabricación e inxeniosidade. As súas horquillas e palas en especial estaban en gran demanda en todo o oeste de Vermont. Pero as condicións de negocio en Vermont convirtiuse nunha depresión a mediados da década de 1830, e o futuro parecía sombrío para o xoven e ambicioso John . Moitos nativos de Vermont emigraron ao Occidente, e os centos de oportunidades de ouro que se filtraban de regreso a Vermont , axitáron o entusiasmo de John que decidiu desfacerse do seu negocio e unirse aos pioneiros.
Deixou a súa esposa e a súa familia, e partiu cun conxunto de ferramentas e unha pequena cantidade de diñeiro en
efectivo . Despois de viaxar moitas semanas chegou a aldea de Grand Detour que era una propiedade de Leonard Andrus e outras persoas . A necesidade dun Ferreiro , era tan grande que dous días despois da súa chegada en 1836xa construirá unha forxa e estaba moi ocupado co súa cantidade de traballo.
Fundición de arados de ferro
Un tempo despois , xa non había moito trabalo, máis que ferrar cabalos e bois , e alguna reparación de arados e otros aperos dos agricultores pioneiros. A partir desto , enterouse do grave problema que encontraron ao querer cultivar o solo fértil da rexión central. Os arados de ferro fundido que John trouxera con el dende o Este , eran diseñados para traballar , a arena do solo de Inglaterra. É o rico solo do Medio Oeste aferrouse a arados. Arar foi unha tarea lenta e laboriosa. Moitos pioneiros foron desalentados e estaban considerando a posibilidade de xa non seguir adiante.
John Deere estudou este problema , e convenceuse de que un arado cunha vertedeira , altamente pulido e coa forma adecuada , era o que él estaba buscando. Él sacou a moda do novo arado en 1837, utilizando o aceiro dunha folla dunha serra rota, e foi probado con éxito na granxa de Lewis Crandall cerca de Grand Detour
Arado de aceiro adecuado as necesidades do campo:
O arado de aceiro de Deere resultou ser o pioneiro dos agricultores e a resposta necesaria para o cultivo exitoso no que entonces era "o occidente". Pero a sua contribución ó crecemento da agricultura estadounidense superou só o desenrrolo dun arado de aceiro moi exitoso.
Foi a práctica dese día dos ferreiros para construir herramientas en orden para os clientes. Pero John Deere entrou no negocio da fabricación de arados antes de ter órds para eles. É produciriase unha entrega de arados para logo levalos as cidades para ser vendidos - un enfoque completamente novo cara á fabricación e venta neses días dos pioneiros, que se extendeu rápidamente a palabra de “ arados John Deere”.
Aceiro importado de Inglaterra:
Hai moitos problemas implicados no intento de operar un negocio de fabricación na fronteira (os mínimos prestamos bancarios , eo transporte deficiente e a escaseza de aceiro, entre outros), primeiro ,os arados tiñan que ser producidos con pezas de aceiro que podía encontrar. En 1843, fixo os arreglosaxeitados para un embarque de aceiro laminado especial de Inglaterra. Este aceiro tiña que ser enviado a través do Océano Atlántico en barco de vapor, ata os ríos Mississippi e Illinois en barco de paquetes, e por terra , tiña que percorrer40 millas ata a pequena fábrica de arados en Grand Detour.
Hai moitos problemas implicados no intento de operar un negocio de fabricación na fronteira (os mínimos prestamos bancarios , eo transporte deficiente e a escaseza de aceiro, entre outros), primeiro ,os arados tiñan que ser producidos con pezas de aceiro que podía encontrar. En 1843, fixo os arreglosaxeitados para un embarque de aceiro laminado especial de Inglaterra. Este aceiro tiña que ser enviado a través do Océano Atlántico en barco de vapor, ata os ríos Mississippi e Illinois en barco de paquetes, e por terra , tiña que percorrer
En 1846, a primera plancha de aceiro de fundición percorreu os Estados Unidos e fixo de John Deere a enviada da cidade de Pittsburgh , Moline e llinois, donde él estaba listo para a súa fabricación.En 1848 aprobeitou a auga do río Missisipi para o transporte dos materiais.
Insistiu na calidade e na investigación:
Dez anos despois, desenrolou o seu primeiro arado, e dende aquela a fabrica de John Deere estaba producindo 1.000 arados o ano. Nos primeiros anos do seu negocio, Deere estableceu varios conceptos que se seguiron fielmente desde enton pola compañía que fundou. Entre eles estabaa súa insistencia en altos estándars de calidade. John Deere prometeu que: "Nunca poñerei o meu nome nun produto que non haxa nel o mellor de min."
Dez anos despois, desenrolou o seu primeiro arado, e dende aquela a fabrica de John Deere estaba producindo 1.000 arados o ano. Nos primeiros anos do seu negocio, Deere estableceu varios conceptos que se seguiron fielmente desde enton pola compañía que fundou. Entre eles estabaa súa insistencia en altos estándars de calidade. John Deere prometeu que: "Nunca poñerei o meu nome nun produto que non haxa nel o mellor de min."
Un dos seus primeiros socios insistiulle a Deere constantemente o cambios no diseño. Oseu compañeiro dixolle que o seu traballo non era necesario porque os campesiños tiñan que tomar o que producian.
Deeredecidiuse e contestou: "Non teñen que tomar o que nós facemos y xa que alguén máis vainos vencer, e vamos perder o noso comercio". Deere & Company constituiu ao longo da súa historia unha forte énfasis na que desenrrolou diversos produtos e melloras . Sempre dedicou unha maior proporción dos seus ingresos á investigación e ao desenrrolo de produtos que a maioría de outras empresas nas súas industrias.
En 1868 , o negocio de Deere incorporouse baixo o nome de Deere & Company. Ao ano seguinte o fillo de John , Charlie , que máis tarde foi o seu sucesor como presidente, foi elixido vicepresidente .
Charles Deere |
President 1886-1907 |
Charles Deere ampliador da súa empresa:
Charles Deere foi un home de negocios pendentes que estableceron grandes centros de comercialización, casas chamadas rama, para servir á rede de distribuidores independientes de vendas por menor.
No momento da morte de Charles Deere , en 1907, el estaba facendo unha amplia gama de arados de aceiro , sementadotas de maíz e algodón e outroa aperos.
Charles foi o pioneira na fabricación de tractores da marca John Deere, asi como o primeiro modelo con motor de arranque por friccion manual de poleas e motor de gasolina, este modela contiña as suas rodas do mesmo material que John usaba anteriormente para a fabricación de arados.
En 1911,o terceiro presidente de Deere & Company, William Butterworth,trabala con outras seis empresas que compiten en equipos agrícolas introducidos na empresa de Deere, que estableceron unha nova empresa que fabricaría unha liña completa de maquinaria agrícola en 1918.A compañía comprou a tradición de motores de gasolina da empresas internacionais como Iowa ou Waterloo.
Cos seus tratores convertiuse nunca parte importante da liña John Deere.
En España Deere and Company formou una fábrica e venda de aperos e tractores ligados a antiga fabrica española de tractoras Lanz, deseñando una nova serie de tractores para a súa conmemoración
Deere Wiman, bisneto de John Deere, fixose cargo da dirección da empresa en 1928. Durante este período no que a agricultura moderna se estaba desarrolando,o seu forte énfasis pola enxeñería e no desarrolo de productos tivo un rápido crecemento. A pesar da depresión que se apoderou da nación na década de 1930, a empresa alcanzou 100 millons de dólares en ventas brutas por primeira vez na sua historia en 1937, o ano do seu sentenario.Na Segunda Guerra Mundial, Wiman coa enfase no deseño de produtos, puxo a compañía nunha forte posición competitiva no mercado da posguerra. Antes da morte de Wiman en 1955, a compañía estableceuse firmemente como unha das 100 empresas manufactureiras máis grandes da nación.
Baixo o liderazgo de William A. Hewitt, quén dirixiu a compañía dende 1955 ata 1982, a organización John Deere experimentou un dosseus maiores períodos de crecemento .As operacions de fabricación e comercialización estableceronse en todo o mundo , e Deere converteuse no principal produtor de maquinaria agrícola no mundo, así como un importante produtor de equipos de construcción e forestal tamñén produtos do coidado do céspede.
Robert A. Hansonque servirá como presidente director de operaciones da compañía e Hewitt como diretor executivo ,conduciron a empresa a través dun dos períodos económicos máis difíciles. Baixo o seu liderazgo, na empresa surxiu como un maior dinamismo, organización, más capacidade de trabalar e de reaccionar ante a crecente competencia en todo el mundo. A empresa pasóu das turbulencias da década de 1980 pra publicar as ventas e ganancias récord nos últimos tres anos da década.
Hans W. Becherer foi elexido presidente en 1990, sucedendo a Hanson, con quien traballara como presidente e director executivo. Becherer , que estivera implicado nas accions da xestión que tiveron tanto éxito no establecemento da empresa nas novas fundacións ,que esixe máis na década de 1980 e máis alá. Á igual que Hanson, Becherer invertindo gran parte da sua longa carreira no desenrolo das operación internacionais da compañía. En seis dos seus anos como presidente,a compañía obtivo uns beneficios récords. O señor Becherer tamén foi un bon líder na remodelación do centro de Moline e tamén para o desenrrollo do Deere Run e no John Deere Classic evento do PGA TOUR. En 2000, o señor Becherer xubilouse.
No momento en que o señor Becherer se retirou , en agosto de 2000, Robert W. Lane foi eleixido presidente do consello de Deere & Company dos directores. O señor Lane tiña unha amplia gama de experiencia da xestión de John Deere, incluindo o seu liderazgo da división de equipos agrícolas en todo o mundo.
Actualmente Deere & Company atopase presente en todo o
mundo e proporciona emprego directo a 50.000 persoas aproximadamente, dispón dunha rede de máis de 60 fábricas e centros de produción, e máis de 5.000 concesionarios para dar servizo aos seus clientes. Asacciones de Deere & Company cotizan regularmente nos mercados de Nova York, Chicago y Frankfurt.
Pra mantener o compromiso de ofrecer aos seus clientes as máquinas máis avanzadas e produtivas do mercado, a compañía dedica unha parte moi importante dos seus ingresos á investigación e ao desenrrolo de novos prodctos. Cada día de traballo se invirten con este fin máis de 300 millones de pesetas en distintos centros de desenrrolo de produtos.
A brillante traxectoria da compañía durante os seus 165 anos de historia e os excelentes resultados económicos obtidos nos últimos anos, pese a situación de crise do mercado de maquinaria agrícola, auguran a Deere & Company un futuro moi prometedor nas próximas décadas.
1837-1859 Cronoloxia da fabrica Deere and Company. 1837 John Deere fabrica o primeiro arado de aceiro pulido que permite aos agricultores pioneiros o surcos a través das pradeiras do Medio Oeste . 1838 John Deere, Ferreiro de profesión , convertese en fabricante. Máis tarde acorda a construcción de 10 arados en 1839, 75 en 1841, e 100 en 1842. 1841 Primeira práctica de sementado patentado. Pennsylvania e Ohio sonlos estados xefes productores de trigo. 1842 John Deere engade venta ao por menor do seu negocio, cheo de órdes de arados patentados Carry, empresa colaboradora. 1843 Deere y Leonard Andrus convertense en "co-socios na arte e no comercio da ferrería, e da fabricación de arados” 1844 John Gould, un socio, nos hábitos de traballo de Deere, premiado ao mellor traballador do ano. 1848 O arado movese cada vez mási nos negocios , en Moline,una empresa loxística de transporte. Moline ofrece as ventaxas do transporte. Deere elixe a un novo socio, Robert N. Tate, que se relaciona con Moline e eleva a sua historia e o seu número de vendas. 1849 Un grupo de traballo de aorredor de 2.136 arados fabricados ao ano. 1851 A maioría dos arados vendense de $ 6 a $ 9. Pasan a costar $ 23 e a calidade triplicase coas novas formas de traballo. 1854 O ferrocarril chega a Rock Island. O que supón un gran avance no transporte. 1857 Pásanse a fabricar un novo tipo de arado con rella pra cortar a vexetación, como resultando da un surco limpo. 1858 O negocio tambalease e existe un pánico financiero en todo o país. Isto abriga a mellora na industria de Deere. 1859 Realizase o 50 aniversario dende a entrada de Charles Deere.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario