miércoles, 1 de junio de 2011

FRANQUICIAS

Unha franquicia tratase dun negocio, no  que un franquiciador ( xefe da empresa) presta o franquiciado ( persoa que desexa adquiri o negocio) a licencia dunha marca  , e a cambio, o franquiciado deverá abonar unha cota periódica.

Ventaxas para o franquiciado:

-Ao pertencer a unha cadea decomercializacion, a propaganda sera minima, e os clientes xa estaran feitos.

-Cando o franquiciado realiza unha compra moi grande, sale gañando no seu transporte, e poder facer descontos a hora de vender.

-Axudas para formar aos empregados, técnicas de venta, e puntos estratéxicos donde colocar as tendas.

-Mínimo gasto no deseño de carteis publicitarios e campañas de publicidade, que realiza o franquiciador.

Desventaxas para o franquiciado:


-royalty: e o pago que se efectua o titular dunha patente, dos dereitos de autor etc.

- anque forme parte dunha franquicia  non ten dereito a propiedade da marca nin as ganancias da empresa.

-os contratos normalmente son a curto prazo ( 5 anos) , e pode crear problemas a hora de non poder renobar na franquicia, no alquiler do local ou no caso de non dar vendido o material.

TIPOS DE FRANQUICIAS:


-fanquicia individual : contrato dun comerciante independiente que ten o dereito de explotar unha soa unidade.

-franquicia maestra: consiste en que o franquiciador vende os dereitos da súa franquicia pa que a exploten nun país estranxeiro.

-franquicia córner: instalanse nunha zona dun local doutro comercio cando existe un contacto entre a franquicia e o comercio.Comparte gastos co comercio inicial , asi como luz, auga , local etc.

-franquicia de productos: podese vneder dentro dun local productos do franquiciante.

-franquicia de servicios: e o que máis se realiza. Neste caso o franquiciado deixa comercializar e utilizar a forma orixinal de facer un servizo.


El articulo de consumo con mayor presencia en el mundo.

Todos las usamos casi a diario pero, a pesar de su gran utilidad, las bolsas de plástico suponen un gran coste medioambiental. Los investigadores calculan que cada año se fabrican billones de bolsas de plástico, convirtiéndose así en el artículo de consumo de mayor presencia del mundo. Cada año sólo los consumidores de EE. UU. tiran a la basura unos 100 mil millones de bolsas. El coste medioambiental de estos residuos se debe, en parte, a los materiales con los que se fabrican las bolsas – petróleo o gas natural – y las letras o colores de dichas bolsas pueden ser tóxicos. Sólo en EE. UU., deshacerse de esta cantidad de bolsas de plástico equivale a deshacerse de cerca de 12 millones anuales de barriles de aceite – y esto aparte de los daños que causan cuando algún animal salvaje queda atrapado en ellas, sobre todo en el océano. Como si de una esponja se tratase, las bolsas de plástico abandonadas pueden absorber compuestos químicos que haya en el mar, aumentando así su potencial peligro para cualquier animal que las coma. Pueden asfixiar a las tortugas, que las comen al confundirlas con moluscos; envuelven el coral y lo matan – un peligro real para la Gran Barrera de Coral australiana. Además, el plástico no se rompe ni es biodegradable: «Todo el plástico que se ha fabricado sigue existiendo en trozos cada vez más pequeños», declara Stephanie Barger, directora ejecutiva de la Fundación de Recursos de la Tierra. La sensibilización general sobre el peligro que suponen las bolsas de plástico abandonadas está en aumento, aunque sigue reciclándose sólo un 1% anual de las bolsas de plástico a nivel mundial (la cifra es del 2% para EE. UU.)